lørdag den 14. januar 2012

50'er outfit!

Cardigan 50 kr., bukser 50 kr. (H&M). Et fint outfit for kun en hund.

Så har jeg igen fundet et par ting til kun en 50'er pr. stk, som endda (helt tilfældigt) passer rigtig godt sammen. Jeg har længe gerne ville eje et par bukser i farven (hot) pink, men har indtil videre "nøjedes" med et par shorts i denne farve - det skulle i onsdags være slut, da jeg fandt et par i H&M jeg før har kigget på, nu nedsat fra 249,- til den førnævnt meget favorable pris! Besparelse: 80% ! Så er de endda fra H&M's Conscious collection, der lægger vægt på bæredygtig mode.
Derudover fandt jeg 1/2 uge inden en slasket cardigan-sag (ved ikke hvad den officielle kategori er). Elsker slasket tøj der har et herre-præg (det går under min kategori "trés chique"), så denne måtte jeg selvfølgelig eje. Den var nedsat fra 179,- også til en 50'er. Besparelse: 72%. Og til min store glæde passer tingene godt sammen, så når vejret bliver lidt varmere vil jeg bruge dem med en hvid t-shirt - enten en basic t-shirt der sidder stramt og kan stikkes ned i bukserne, eller en lidt oversized kort udgave à la den på billedet og så evt. med at bælte i taljen.
Det vil jeg se frem til :)
/ N


Ingen kommentarer:

Send en kommentar