lørdag den 28. januar 2012

ELSKER: farvede bukser!

Blå jeans købt i Flensborg, tilbud 10 €. Pink bukser fra H&M, tilbud 50 kr. Grønne jeans fra Mango (i Rom), tilbud 10€. Blå bukser fra Topshop, tilbud 80 kr. (nedsat fra 450!)

Har fået en svaghed for farvede bukser, og selvom jeg på nuværende tidpunkt har erhvervet mig 4 par, kan jeg altid komme på en farve mere jeg gerne vil eje eller en en anden model i en farve jeg allerede har. Jeg har været meget heldig at finde den type bukser jeg gerne har villet have på tilbud. Gina Tricot har lavet bukser i en masse flotte farver (er dog personligt ikke så meget for de pastelfarvede i de lyserøde nuancer). Det seneste behov der er opstået hos mig er et par (pastel) gule bukser og et par grønne chinos, så hvis jeg falder over nogle til en rimelig pris skal det behov dækkes!
Synes grøn og pink passer rigtig godt sammen (hvilket jeg vist ikke er ene om), men i stedet for at skulle ud og investere i overdele i hhv. grøn og pink til bukserne i samme farve, var en neglelak en lidt billegere løsning i første omgang - så pink grøn neglelak til pink bukser og omvendt :) Og H&M havde den perfekte løsning:

Duo neglelak fra H&M, 24,95 kr.

/ N

2 kommentarer:

  1. Er helt vild med de blå bukser fra topshop, gid det var mig der havde spottet dem! ;)

    SvarSlet
  2. Ja de har virkelig en fed farve :) Bukserne er dog ikke så fotogene på bøjler (de fremstår så krøllede!)
    / N

    SvarSlet