fredag den 6. januar 2012

Årets første udsalgsfund!


Modsat min med-skribent, havde jeg heldet med mig, da jeg i går havde ca. 40 min inden en læse-aftale, som jeg brugte i H&M. Havde ikke tid til at finkæmme hele butikken (hvilket jeg næsten aldrig orker i den store hm i København), men faldt alligevel over to tilbudsvarer; et par leggings med hvid front og sort "bagside" til 50,- (ca. 61% besparelse) og et par hipsters med slangeprint til 30,- (50% besparelse). Lige nogle priser man kan overskue! Jeg ser et stort potentiale i de sort-hvide leggings, der ser lidt sjove ude, men virker "trés chique"...

Leggings 50,- (før: 129), hipsters 30,- (før: 59). H&M.


Er man skuffet over udsalget kan man selvfølgelig altid smutte i genbrug - der er (for det meste) gode priser uanset om der er januar udsalg eller ej. Dette er nogle af mine seneste køb fra min yndlings-genbrugsbutik:

Karrygult bælte og bælte af imiteret slangeskind. 10-15 kr. pr. stk.

/ N

1 kommentar:

  1. Super fine fund, synes især godt om hipsterne med slangeprint :)

    SvarSlet