onsdag den 4. januar 2012

Favorit smykker januar


Mine favorit smykker i januar


Mine favorit-smykker i januar er simple smykker, der ikke fylder så meget. De kan bruges til stort set alt, uden at være for meget. Når jeg bruger min earcuff plejer jeg at vælge en neutral ørestik til modsatte øre, ellers bliver looket meget punket. Stort set alt jeg køber er enten købt på udsalg eller tilbud (eller billigt på ebay). 

Halskæde med lille guldfarvet kranie, Asos ca. 66 DKK
Tolerancehalskæde (måne, kors & stjerne) i sølv med hvide topaz sten, Jewlscph købt på trendsales.dk 450 DKK
Vindruering i sølv, ebay.com ca. 27 DKK
Ring med små perler, ebay.com ca. 13 DKK
Earcuff med elefanter i sølv, ebay.com ca. 63 DKK
Guldfarvet dobbelt ring, Asos ca. 75 DKK 
Dråbeformede perleøreringe, arvestykke

/  L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar