torsdag den 2. februar 2012

FUND: Mågestel skåle!

Fine små mågestelsskåle formet som en østers

Da jeg i går var på udsalg, kunne jeg slet ikke stå for disse to små mågestels skåle, og til bare 10 kr. stykket var det et ret godt kup -hvis jeg selv skal sige det. Fandt dem i Inspiration, hvor der var en hel stak, overvejede næsten at købe dem alle sammen! Skålene er oprindeligt tænkt som smør skåle.



Mågestelsskålene kan fint bruges til smykker



Jeg har brugt skålene til at ligge smykker i. Det ser super fint ud, og er samtidig meget praktisk. Skålene er også rigtig fine bare til pynt, meeeen for meget nips er heller ikke godt, så synes det er lovligt når de har et formål :) Øreringene med keramikstjernene har jeg selv lavet, du kan finde blogindlægget om dem her  / L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar