tirsdag den 7. februar 2012

Dagens outfit

\\Strik, Samsøe Samsøe\Jeans, Cheap Monday - Skyscraper\Halskæde, eget design\Ur, Skagen,\Sko, Deichmann\\


I denne kolde tid er man jo nødt til at tænke praktisk. Defor har jeg købt denne grå strik fra Samsøe, den var selvfølgelig på tilbud, så fik den til bare 200 kr. Heldigvis er den også rimelig pæn - af en uldsweater at være. Er ikke så meget til smykker for tiden, så holder mig til få eller slet ingen smykker. Eeeelsker at have disse bukser på, de er MEGET højtaljede, men de kan stort set bruges til alt. Købte dem på trendsales sammen med et par andre bukser til 150 kr. (man er jo på SU). Halskæden på billedet har jeg før blogget om, indlægget kan ses her.





Skoene er fra Deichmann. Jeg går normalt i en STOR bue uden om den forretning, da jeg forbinder den med billige tyske sko i dårlig kvalitet. Men i sidste uge kiggede jeg lige ind, skulle have nogle indlæg -og det kan man godt tillade sig at købe der- og endte med at finde 2 par sko derinde. Valgte nogle sko, fra deres lidt mere eksklusive (dyrere) mærker -som 5th avenue og Janet D. De havde udsalg og købte man 2 par på udsalg kunne man få 50% yderligere på den billigste sko. Så endte med at købe 2 par den ene dag, og købte så 2 par mere næste dag. Skoene på billedet fik jeg for 50 kr.(sat ned fra 399,-)Så hurra for Deichmann! / L

2 kommentarer:

  1. Elsker herresko - det er et super godt køb! Er de i (delvist) læder siden normalprisen var "hele" 400 kr.? De ser dog noget kolde ud til vejret lige nu...mine herresko står i hvert fald på hylden pt (selvom det irriterer mig)

    SvarSlet
  2. Synes også det er et vildt godt køb! Overdelen er i læder og foret er i syntét. De er ret kolde at have på, men kan heldigvis have et par tykke strømper på i dem :)

    SvarSlet