mandag den 13. februar 2012

Isabel Marant igen...




Selv jeg -som ellers har hadet den sneaker- må nok erkende, at den er kommet for at blive. Har kigget lidt på denne sneaker, og med tiden vænner man sig til den - havde aldrig troet jeg skulle sige det-, kårede i januar "willow" sneakeren til ugens øv her på bloggen, se indlægget her.
Når det er sagt er der bare et kæmpe issue, der holder mig tilbage fra at købe dem, nemlig prisen, hele 625$ er prisen for denne sko. Flere modeller er udsolgt, så priserne på dem er skyhøje på diverse auktions-sites. Så hvis jeg ville købe et par kunne jeg måske overveje at købe et par der ligner, og til langt under 625 $. Billedet har jeg fundet hos trendtation.com.  Må sige at de efterligninger der kan købes på ebay og storets ligner fantastisk godt.

2 kommentarer:

  1. Men selvom de er kommet for at blive, betyder det ikke man absolut skal købe dem ;) Synes heller ikke de er så slemme mere som første gang jeg så dem, men tror helt sikkert ikke på at det bliver en klassiker i ens skosamling - er bange for det er en "sæsonflue" (analogt til døgnflue)...
    /N

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det tænker jeg også lidt, altså de er jo ikke nogen "must-have", men nok mere en "like-to-have". Er ikke helt sikker på det med sæsonfluen, altså sneakers + sportsko i stærke farver har jo præget modebilledet et stykke tid, men en klassisker bliver den nok næppe. / L

      Slet