tirsdag den 14. februar 2012

Neon gul! - Næsten...

 I'm not a kiwi, H&M, 29,95 kr.

Fik for længe siden en mindre besættelse af neon gul i en elegant sammenhæng efter at have set en kunde i Topshop i en ret neon gul top - normalt ville jeg associere farven med punk og teenage-stil, men den var virkelig elegant (stylet)! Nu kan man så få flere neon gule sager, men har ikke fundet nogen, der er optimale i snit og stof. Så erhvervede mig i stedet den mest neon gule neglelak jeg kunne finde (til rimelig pris), hvilket er blevet en løsning jeg kan mærke jeg kommer til at bruge ofte! Må sige billederne ikke gengiver farven særlig godt, idet den ser lidt "flad gul" ud - den er en smule mere grøn, dog ikke så "neon" som håbet, men stadig flot :) Kan købes for 29,95 i H&M butikker (ikke på nettet). Farven hedder "I'm not a kiwi" - hvis man skulle være i tvivl om produktet. 
/N


Ingen kommentarer:

Send en kommentar