fredag den 24. februar 2012

Luksus vs. budget

Org.Isabel Marant 'willow' sneakers                                                 Sneakers købt på ebay.com














Som studerende (på SU) har jeg sjældent råd til de fede (og dyre) designervarer. Ebay er derfor blevet min bedste ven lige for tiden. Har kigget lidt på disse Isabel Marant sneakers, men havde ikke råd til at give op mod de 3600 dkr. som disse sneakers koster. Jeg fandt et par efterligningssneakers til omkring 380 dkr (med fragt) på ebay.com. Jeg synes selv de ligner ret godt, og man skal tæt på for at se at det ikke er den ægte vare.



Orginalen                                                                       Efterligning købt på ebay

Det gælder ikke kun for disse 'object of desire' sneakers, at de kan findes billigt på ebay, som efterligninger. Man kan sagtens finde masser af andre efterligninger af både designer sko og tøj på ebay. Det skal dog pointeres, at der ikke er tale om kopivarer, men efterligninger, derfor står designerens navn ikke på varen. Kendere vil selvfølgelig altid kunne se forskel på den ægte vare og en efterligning, men synes at mine sneakers er en ret god efterligning i forhold til prisen, og kvaliteten er også fin. / L




2 kommentarer:

  1. Haha, man må være en ægte modeslave, når man erhverver sig noget der er på mode, selvom man ved første øjekast afskyr det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. hehehehe ja det har du helt ret i, skulle lige vænne mig til dem, men nu synes jeg de er fine! Dobbelt-moralen længe leve!

      Slet